.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان تخفیف کالا های نمایشگاه بهاره اعلام شد

وزیر بازرگانی اعلام کرد کالا های ارائه شده در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا حداقل با 10 درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد.

نمایشگاه‎های بهاره عرضه مستقیم کالا امسال گسترده‌تر از سالهای گذشته در سراسر کشور برپا خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه بازرگانی مهدی غضنفری وزیر بازرگانی با اعلام این مطلب گفت: همانند سنوات گذشته در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام شب عید، ‌380 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با بیش از 32 هزار غرفه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاهها همچون سالهای اخیر توسط اصناف و بخش خصوصی برگزار می‌شود و کالاهای ارائه شده در آن با حداقل 10 درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد.

غضنفری با اشاره به اینکه در این نمایشگاهها تولیدکنندگان صنفی حضوری چشمگیر دارند، یادآور شد: صنوف تولیدی دارای پروانه کسب برای حضور در نمایشگاهها در اولویت هستند.

وی گفت: برای نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهایی که در این نمایشگاهها عرضه می‎شوند پایگاه‎های ثابت بازرسی و رسیدگی به شکایات در تمامی نمایشگاهها مستقر و آماده دریافت و رسیدگی به نظرات و پیشنهادات و گزارشهای مردمی هستند.

وزیر بازرگانی افزود: این نمایشگاهها به مدت 10 روز و به تناسب آب و هوای استانها طی روزهای 5 تا 25 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.